bandsläpp.

okej idag mår jag helt vanligt igen förutom att jag fortfarande har grymt ont i armen. influensan i en dag.. önskar att det alltid var så enkelt.
det värsta var väl att jag lovade att jag skulle städa här hemma om jag mådde bättre.....
och var är detta, hultsfred har haft sitt första bandsläpp och det är riktigt bra. kent shout out louds familjen och maskinen. det kanske får bli ett år till helt enkelt.
nu ska jag äta något och ja.. det är väl det jag ska göra.
btw så vill jag verkligen åka till sthlm nu. behöver komma iväg. jag förstår inte vad det är med mej och behöva fly från folk efter bara några dagar. men sån är jag, deal with it.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: nadine

du, jag, hultan och kent.. kan det bli bättre? <3

2009-12-10 @ 16:15:40
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0