helgen.

kom precis hem från svalöv och min fru.
första kvällen var det partaj på skolan. lite mycket rödvin(även på väggar sängar golv osv) och dans dans dans.
dagen efter åkte vi in till malmö för att gå till ett ölcafe där emmas klass hade ställt ut sina målningar. grymt snygga allihoppa.
tog sista tåget tillbaka till skolan och kollade på besökarna. gammal svensk skräckfilm och var så dåligt gjord att man knappt kunde ta den serriöst, fast ibland blev det lite kusligt ändå.
sista dagen var det mest att vakna och ta tåget in till helsingborg. där åt vi paj och sen tog jag bussen hem.
nu har jag kollat på flickan som lekte med elden med familjen, ätit saffranlängd med vit choklad och massa te.
ska antagligen gå och lägga mej nu.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha. Kikade in på bloggen för att se vart i världen du befann dig. Och så har du varit i svalöv, den lilla byn jag själv är uppväxt i. Gär din vänninan på fridhem?

2009-12-09 @ 17:58:18
URL: http://metrobloggen.se/garbera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0