jobbig dag.

idag var en otroligt traumatisk dag.
först hittade jag en knöl på min kanin så jag åkte akut till djursjukhuset och fick veta att han har antingen en böld eller en tumör. så han fick tid för operation på måndag. de sa att det inte borde vara någon fara tråtts hans ålder. det är en enkel operation med svag narkos men jag är livrädd ändå. för bollen så dör en del av mej med honom.
medan vi satt och väntade på veterinären så fick vi veta att våra barndomskompisars morfar precis gått bort på förmiddagen. kändes fruktansvärt, om ni läser min blogg så ska ni veta att mina tankar går till er. jag vet hur jobbigt det är.
när jag äntligen kom hem från djursjukhuset så började jag och pappa med de sista julklapparna och att pynta granen medan Elin och mamma åkte till våra vänner för att trösta. så nu i allt kaos så är det faktiskt lite julstämning här. förutom att radion spelar Backstreet boys såklart.
bollen mår bra efter sin undersökning. han var lite chockad och sov i en timme när vi kom hem men nu är han uppe och hoppar som vanligt. skönt att se att han inte mår dåligt av sin böld/tumör.
som sagt en jobbig dag. försöker inse att det är jul i morgon men det känns långt borta fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0