nice day.

idag hämtade mormor mej vid 12 och vi åkte till jönköping och mediamarkt. hon skulle köpa en mic en cam och fotopapper. jag köpte nya hörlurar - igen!
sen åkte jag till a6 för att träffa nadine. medan jag väntade på att hon skulle sluta jobbet så sprang jag in i linda och amanda. pratade en stund med dem innan jag sprang in i sara. gick runt lite med henne sen slutade nadine men alla var då ganska sega så nadine åkte hem och jag och hängde med sara till hennes skola för att hämta hennes idrottskläder. sen gick jag lite på stan och lyckades köpa 4 tröjor och en BH innan affärerna stängde 30 min senare. då tog jag tåget hem till habo och kollade på twilight. väldigt fin dag alltså.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0