catch me if you can.

okej mina kära vänner. glömde faktiskt blogga igår. men jag jobbade och var helt slut efter det så jag spelade lite sims och läste lite i breaking dawn sen deckade jag.
men jobbet gick bra och det blev fina bilder.

idag har jag varit på castings och det gick med bra. nu så har jag packat för jag åker till barcelona igen om några timmar, en fotograf där envisas med att boka mej hela tiden och det tycker jag om, för jag tycker om att jobba med honom :)

men nu ska jag åka och träffa zsofi först,  för hon åker hem på fredag. hoppas jag hinner träffa henne innan hon åker.

men jag kommer tillbaka till paris igen imon kväll.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

boooring, nmo pics missy!!!! haha, love u

2009-02-26 @ 13:01:08
Postat av: Andrea

Hej dude, har hittat in till din blogg =) Hur länge ska du vara i Barcelona nu då? Hör av dig om du får tråkigt och vill göra nått.



x Andrea

2009-02-26 @ 15:23:43
URL: http://metrobloggen.se/andrealapanje

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0