Goodbye i die.

har spenderat morgonen på skype med adam, ätit godis och rökt.
har ni tänkt på hur längesen det var jag drack te? problemet är att jag alltid glömmer att köpa.

har lyssnat på nikola nu i en timme och jag har lärt mej klara av alla låtar utan you make my world go around. såfort jag hörde första biten 'im losin my friends for you tonight..' så rann tårarna. men jag ska klara den låten med, jag ska!
okej rättning, fick precis goodbye i die och my aim is you, de var svåra med...

om 40 min ska jag ta tåget mot flygplatsen, stockholm är destinationen.
att packa är svårt när man bara ska ha handbagage, tur att jag bara ska vara borta en natt.

just det ja, happy valetines alla lyckliga par. själv ska jag spendera dagen på ett flygplan och man kan ju bara hoppas på att man har samma tur (eller otur från hans sida) som alex haha.
borde lyssna på timo räisänen - my valentine passande  jaaa.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

HAHAH! hoppas att du får en alkoliserad vinbög som alex då! :D de vore fett :D ta hans nr i såfall, !!!

älskar dig babylove

2009-02-14 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0