haute couture och jack danniels.

Så paris flög till paris och nu är hon tillbaka i barcelona och önskar att hon hade missat planet.
först när jag satte mej i bilen från flygplatsen till mit hotel vid opera (efter att jag fått leta efter min chaufföri en timme, han var helt puttsväck) så insåg jag hur innerligt jag har saknar paris. så fort vi körde in i stan började jag le och när jag började känn aigen gatorna kunde jag knappt hålla mej, jag ville bara ställa mej upp och skrika av glädje, men det gjorde jag skälvklart inte för fina flickor sitter stilla i bilen med säkerhetsbälte minsann. men jag slutade inte le.

checkade in och gick och la mej. skulle ju upp vid 7.
åt hotellfrukost och det var gott gott gott. sen vid halv 9 gick jag mot metron och åkte till pigalle. för där var dagens jobb det var för tidningen femmes och det var haute couture och röda läppar. (ganska komiskt att jag sitter och läser bitterfittan när han sminkar mej och så står det i i boken 'så vi målade läpparna röda och kladdig grön ögonskugga, horsminkningen' och ja, jag hade röda läppar och grön ögonskugga, men det var inte kladdigt, såklart) stylist assistenten var snyggast och jag fotade utomhus i ett fönster där jag stod på en smal avsats. trillade inte ner.

sen på kvällen bjöd paul med mej till en klubb. så det tackade jag ja till.
jag skulle möta honom på hörnet av george V och ave pierre vid halv 12 och gissa vem som kliver ur taxin mer, ANNA, haha anna kalin den lilla 15 åriga tjeckiska tjejen jag delade rum med i singapore. det var kul. vi började alltså på BC. helt dött sånär som  på 2 tjejer som tog av sej till BH och hånglade i en soffa. alla satt liksom bara ner. tråååk. men vid 1 så tog vi en taxi till neo. där var det mer fart.
men.. det var speglar överallt i taket och på väggarna. så jag satt i ett hörn, kännde ingen anna pratade flytande engelska (nästan) och drack jack danniels och kännde paniken växa. men det gick över när jag hittade rökrummet. det var väldigt förvirrande. sen hade jag kul och dansade med massa folk jag inte känner. det är skönt att vara annonym ibland.


nu ska jag duscha och spela sims.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: adam

maham,, ANNA KALINA! loves her... mmiss you love, tack för räddninge idag, hahaha! verkligen

2009-02-01 @ 20:55:23
URL: http://cranky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0