im stilin love with you like a fool.

jag kom hem från stockholm igår sent så jag hann inte blogga. men för att ta det i ordning:

på tåget till flygplatsen så satt jag själv sen kom en alkoholist gubbe i runt 50 årsåldern och satte sej mitt emot mej och började prata, han flyttade närmre och närmre och frågade om jag  ville gå ut med han i paris och jag sa såklart nej, då försökte han ta mej på benet men jag flyttade undan då frågade han varför jag inte ville träffa han och jag sa att jag inte umgås med främlingar och då försökte han hålla min hand, jag fick panik och satt och låtsas pratade i min mobil hela vägen till cdg.

jag tåg planet på valentines och när jag satt där och lyssnade på nikola och var allmönt depressed så tittar jag ut genom fönstret, (och ja detta kommer verka tillgjort men det är det inte.) vad ser jag då om inte ett moln som ser ut som ett brustet hjärta. vilken symol kännde jag, blev mer depp och tog en bild på det dumma molnet.


men jag landade i allafall i stockholm och väl där väntade en chaufför som skulle köra mej till fotograferna martina och johan där jag skulle sova. han hittade ine vägen men efter typ 5 samtal till martina så var vi där runt 11 tror jag. vi drack te och snackade djupa samtal som religion och sånt och kom inte i säng fören vid 2. upp igen runt 8 och åkte till studion där vi tog underbara bilder med mycket charles anastase som jag älskar. bilderna var för en ny fransk tidning, lurve heter den, som har premiär på franska fw, exciting att vara med i första numret kännde jag då.

här är johans blogg, där kan man se lite bilder och en video från plåtningen

fotograferna kännde Markus krunegård och jag blev helt till mej och de sa att de har ett projekt på gång som kan göra att jag får fota med honom! gaah! jag blev super glad verkligen.

kom tillbaka till paris sent och duschade och gick och la mej. och nu är jag hemma mellan 2 casings efter att ha varit en stund på les halles där jag köpte ett par nya flats i storlek 40 och hoppas på att min tå kan läka!
för det gör förbannat ont nu.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag googlade Charles Anastase och detta var det första som dök upp :o

http://www.diptrics.com/img/CHARLES-ANASTASE.jpg

2009-02-16 @ 16:43:41
URL: http://princesseva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar:

Jaha, men du, bara så du vet.

Jag blir lika impad varje gång jag ser dig någonstans, när du hängde i tigerfönstret i jkpg gick jag förbi där och glodde lite då och då ^-^

2009-02-16 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0