killing loneliness

okej så jag kan inte komma in på internet. eller jo nu lyckades jag hitta ett internet med jätte dålig signal. hoppas det vill funka bara. anledningen är att Rosa, hon jag bor hos har bitchat med internetbolaget så de tog bort det. hm onödigt tycker jag. men men iallafall.
igår så jobbade jag med jose manuel ferrater. väldigt känd fotograf som fotat för bland annat italienska vogue. vi var i en helt sjukt fin lägenhet utanför barcelona som tillhörde en av spaniens mest kända arkitekter. eller både mannen och kvinnan för de jobbade ihop. jätte fint var det. och de hade världens sötaste barn. ooooh hon var fyra och hette ines och jag blev helt kär i henne. hon kallade mej prinsessan och vägrade släppa mitt ben. kännde mej jätte dum när jag inte förstod vad hon sa till mej eller att jag ine kunde svara. så nr hon visade mej alla sina leksaker så sa jag bara 'ooh' hela tiden haha. typsitk att jag skulle glömma kameran! men hon var med på en av bilderna tillsammans med mej så jag kanske kan lägga upp den sen när jag får den :)

jag pratade med carina igår. och jag behöver inte åka till tokyo men jag ska till paris i en månad vilket jag ine har något som helst problem med. jag älskar paris. och hon sa att om jag har tur så kanske kanske jag kan få komma hem 1 dag eller så mellan oslo och paris och det blir ju bra i så fall. måste tvätta och byta kläder och träffa alla :D

eftersom jag ine hade något internet idag så har jag spenderat hela dagen på starbucks och spelat sims. jag har druckit så mycket chai att jag faktiskt mår riktigt illa nu. det är jobbigt för att må illa är det värsta som finns.

inne på starbucks var det en ung kvinna med tvillingar på bara några månader och de skrek både två hela tiden och jag var så fasinerad av henne. hur hon matade båda sammtidigt själv. ja hon var en modig bryd.

Idag är min andra lediga dag sen jag åkte och det var helt underbart att kunna vakna av mej själv. små saker man blir glad av när man jobbar mycket.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: sandra

det är verkligen sjukt kul att läsa om ditt liv, så sjukt annorlunda mot mitt egna, som mer eller mindre bara kretsar kring skolan just nu. skulle gärna byta med dig en tid! ;) haha

2009-02-04 @ 18:42:04
Postat av: Kaisa

aw, säg till så fort du vet om/när du kommer hem!! jag saknar dig <3

2009-02-04 @ 19:42:08
Postat av: adam

de låter lite jobbigt att Rosa ska va så jobbig yaa! inte pratat på länge nu, hur blir de? whawhahweaaaaaaaaaa, :( misses you

2009-02-04 @ 19:53:37
URL: http://cranky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0