saknad.

Idag har jag jobbat för elle.
vi var på location vid eifeltornet i en vit limosin.
jag var verkligen inte imponerad av den men ja det var fint och alla människor utanför tog bilder och försökte kika in haha.
det var jag och en 15 åring från ukraina. hon var oerhört barnslig och irriterande men väldigt vacker.

bildernas fokus var på skorna och det blev minsann jätte fint. på en bild hade vi med en hund och den somnade bara hela tiden få jag fick hålla upp huvudet med min fot hhaha.

efter jobbet smsade jag zsofi och vi bestämmde oss för starbucks. vi träffades på det vanliga stället och efter det drog vi hem till henne och pratade tills klockan 10 och jag insåg att jag måste hem om jag ska hinna blogga koll fb osv osv.

för imon är det samma jobb igen fast då ska vi fota i en buss haha.

jag och zsofi kommer alltid tillbaka till samma ämne när vi pratar, nämligen singapore. och gud vad vi saknar det. alla fester allt folk vädret glass och pommes. ja det va verkligen en av de bästa tiderna i mitt liv och jag vet att det aldrig går att göra om, men jag vill verkligen dit igen, hela gruppen kommer inte vara där samtidigt men ändå.. ge mej singapore.

folk ber mej lägga upp bilder och jag vet att jag är dålig på det och jag ska... imon.. kanske. i allfall på onsdag för då ska jag kanske träffa linnea för lunch (finally) och sen sightseeing med zsofi om vi ine har fullt upp. (kom på idag att jag inte sett notredame, och jag har ändå varit i paris 1000 ggr, pinsamt) och måste köpa kallingar till adam! haha

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur gick det med det där hemliga jättebra jobbet? =)

2009-02-24 @ 10:57:18
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/
Postat av: adam

saknar dig baby!!! <3

2009-02-24 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0