singapore flashback

har precis kommit hem efter en kväll på starbucks med zsofi, så himla kul att träffa henne, det var ju ändå ett årsen sist, men känns inte som det. pratade minnen från singapore och så.
imon har jag fyra castings bland annat den hemliga viktiga castingen iiiih! sen tar jag flyget till barcelona för ett jobb. är så sjukt trött på att flyga runt, vill stanna på ett ställa i mer än 2 dagar nu känner jag.

när jag tog metron från zsofi så satt det en alkoholis i samma vagn och stanken var verkligen otrolig, det liksom vände sej i magen. stackars människa! inte bara för att han luktade illa haha. alltså ja jag tror ni fattar.
känner att jag typ kan börja skriva 'dagens händelse i metron/bussen/tåget i paris' haha

idag hittade jag mina barndoms kompisar åsa och oscar på facebook. helt galet. jag älskar facebook haha.

nu ska jag packa och kolla upp morgondagens castings.

x emma k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0