I heart paris.

ett tag sen jag uppdaterade nu. men jag åkte till barcelona och jobbade med manuel ferrater (sötboll) och det blev snygga bilder. sen så åkte jag tillbaka till paris kom hem sent, runt 12. duschade och gick och la mej vaknade nästa dag och gick ner till studion under mej och jobbade med helmut. blev sjukt koola bilder där det ser ut som om jag flyger haha. kommer lägga upp dem såfort han har redigerat dem :)

när man flyger med vueling så är man en hora, jaa.


stort hår på jobbet i bercelona.

sen efter jobbet så åkte jag och träffade zsofi vid eiffeltornet.
vi kom dit och vandrade runt och letade efter en bra restaurang där man kunde se eiffeltornet från.
det tåg lång tid men tillslut hittade vi en.


hår och smink från fotningen med helmut,


Zsofi min kurva! här vi på våran vandring när vi letar efter ett restaurang.

jag tycker faktiskt att det är vackrare på natten. på dagen är det det bara tråkigt liksom haha

efter att tag bestämmer sej zsofi för att åka hem och packa så jag tog metron hem till paul.
där dracks det champagne och sen åkte vi till vip och träffade Yoan och de andra.
träffade även leona och hannah så det var ju kul :D
väldigt kul kväll måste  jag säga.


kom nyss hem från paul så nu ska jag duscha och sen hitta på något at göra resten av dagen haha.
spela sims är lockande. haha

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey lover, im checking out your blog, but its pretty much in swedish, i really think i should start to learn it...fitta! anyway, i love you, and your blog is cool...i mean kool (i guess:D the pictures are, for sure)

szeretlek kurva

zsofi

2009-03-01 @ 22:34:57
Postat av: nadine

alltså gud, kom hem eller ge mig en biljett <3

2009-03-02 @ 10:18:24
Postat av: Anonym

Hey babe. galet snygg du är i långt hår. gah loves it.!!! spara ut ditt hår så;D ha. Thanks. och ja väldigt mycket plugg i skolan. hur har du det in france?! Adam uppdaterar mig då och då om läget. saknar dig med stumpan<3

2009-03-04 @ 21:43:48
Postat av: sofie

Kommentaren är ifrån mig btw;D hah

2009-03-04 @ 21:44:19
URL: http://szofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0