centrum, chocking?

Igår gick jag och emma upp tidigt, vid 9 för att vara exakt och satte oss i bilen för vi skulle till göteborg minsann och de va gooa tider de (läs:gbg dialekt)

Mamma pappa petter anna och olle skulle på båtmässan och köpa saker till våran nyinköpta katamaran så jag och emma tog kameran och gick mot magasinsgatan.



vi hamnade på buttriks, som alltid är det lika kul haha.



och jag köpte koola friendholdern.


sen så när vi gått runt hela göteborg typ så blir vi hungriga och äter på mc donalds IGEN!
dont feed the models heter det ju men makedonkan är inte inräknat där haha.

efter det går vi tillbaka till mässan för jag behöver pengar av min pappa. sen tar vi spårvagnen till femman för nu har vi gått för mycket.

väl på femman så är det för mycket folk. och batman var där. han sålde GP. och vi köpte massa småprylar.
Informationen på femman har ju ingen ide om vad som finns där. jag frågar efter en elektronik affär och han säger att det bara finns en och det är siba. men sen finns det ju såklart typ 3 till somvi hittar när vi måste leta eftersom siba inte hade en samsung laddare.



efter ett tag var vi helt trötta så vi åt en semla och åkte hem


och vi var väldigt metal under hela resan. finns på film. men de är inte officiella än.

när vi kom tillbaka till jönköping så åkte emma till minna och jag till eve.
där var det redbullvodka drinkar och mycket prat. sen åkte vi till centrum, centrum! kan ni se mej där? nej! haha men jag hade kul. dansade tills bussen gick hem. och herregud vad det snöade i natt.



ja det finns massa mer bilder, de hamnar på facebooooooook.

nu ska jag packa.

 x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

jag älskar dig så :( synd att det blev så stressigt då...

Kommer sakna dig massa nu igen!!! Men du vet vad du hittar mig, o ja ska skaffa cam med så skypa blir roligt för dig med, haha!

xoxo

2009-02-08 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0