vale!

vale (läs; bale - betyder okej.)

jag tog med datorn i allafall men jag har inte kunnat använda den fören nu.

landadei barcelona och blev upphämtad, åkte en timme från bercelona, ut på landet alltså.
hamnade i ett jätte fint hus/studio där vi skulle fota. vi åt middag och drack rödvin, fint var det! fick senare veta att det var spaniens bästa och det kan jag verkligen hålla med om. vet tyvärr inte vad det heter.
sen åkte vi till ett hotell och sov. smink tjejen maria sa att hon skulle komma till mitt rum klockan 10 nästa dag men klockan 7 bankar hon på dörren, jag kom sen på att hon sagt fel för hon kan nämligen igen engelska alls.

när jag var färdig stylad och vi hade ätit frukost tog vi bilen igen och åkte till en åker där vi skulle fota, jag vet inte exakt temat för det var så konstigt men jag var liksom klädd lite som en cowboy och så skulle jag hela tiden överdriva mina poser och se arg och ledsen ut. det blev otroligt snyggt! spec en bild där jag typ klamrar mej fast vid ett träkors sittandes i jorden och en när jag har virat fast händerna i en kedja vid en pelare. ja det måste låta lite konstigt men jag gillar det!
vi fotade även en bild vid ett stall och hästar är verkligen inte in grej, men jag tyckte minsann att den lilla hästen var söt :D

sen åkte jag till hotellet och duschade och orkade inte åka tillbaka till huset så då kom de med maten till mej, så söta är de!

dagen efter fotade vi i studion, det var också fint och ganska naket minsann haha. men jag är verkligen nöjd med detta jobbet and i cant wait to see the pics!!!

under hela fotograferingen så var det en tjej där som filmade till en dokumentär om just den fotograferingen. och efter varje bild så skulle jag agera framför filmkameran (eftersom nästan alla poser jag gjorde hade en rörelse) det känndes otroligt knepigt när en av poserna var att jag stod lutad mot en vägg och liksom dansade ganska sexuellt med armarna typ över huvudet och ingen tröja på mej och alla stod och tittade haha! kommer bli intressant att se den filmen.
jag åkte tillbaka till rosa. jag fick ett annat rum denna gången och nu hade jag en ballkong. så jag öppnade dörrarna och skulle precis tända en cigg när hon kommer inrusande helt hysterisk och bara stirrar på mej jätte länge mned stora ögon så jag börjar tro att jag gjort något olagligt. men sen säger hon 'emma you cannot smoke in my apartment' och jag bara eeeh, jag är utomhus? då slog hon ut med armarna och sa 'ALL this is my apartment, and you cannot smoke in my apartment.' jag försökte igen med att förklara att jag var utomhus men hon hade gett sej fanken på att man inte fick röka HENNES lägehet som tydligen inkluderade luften runt om också.

jaja, nu är jag tillbaka i paris, chauffören hämtade mej vid 4 i morse så jag är helt slut men jag ska nog vara social med zsofi lite för jag kan ju inte sova nu haha.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut lite bilder från dina äventyr?

2009-02-23 @ 14:38:02
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0