livet leker.

kom nyss hem från dagens castings. var bland annat på air och vogue. har en enormt stor option som jag inte tänker nämna. jobbigt om jag inte får den liksom. men ni lär få veta snart :)

i metron idag hände något spännande. jag gick ur tåget och upp för trappan mot sortie som det så fint heter här och där mitt i trappan står en kille och runkar helt ogenerat, han är inte någon homeless eller så utan en helt vanlig kille. jag är väl lite pryd kanske men HALLÅ!? vad tänker folk med, vad finns innanför pannbenet liksom? herregud.

jag blev klar med mina castings typ 3h tidigare än planerat så jag tog mej till IMG och maike var så glad för att det gick så bra för mej och att alla är så possetiva när jag jobbat eller varit på casting. det är kul tycker jag. och carina ringde innan och var glad för att jag ine åkte till japan eftersom jag har så mycket här nu :D

fick reda på att jag flyger till sthlm imon för ett jobb. men sen tillbaka hit igen.

sammanfattning allt är bra just nu!

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Inte konstigt att det går bra för dig, jag väntar bara på att du ska bli nästa stora namn. Du är grym!

2009-02-14 @ 02:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0