balls of steel

Nu är jag i Habo, tro det eller ej.

igår träffade jag Gabi, sötaste tjejen på länge. vi hade en heldag i barcelona gick i affärer och besökte kända platser och åt på mc donalds 2 ggr på en dag. haha.
sen gick vi och köpte billig rosa champagne och öl och gick hem till oss igen för att förfesta. det blev ölspel och bra musik. efter det gick vi ner mot catalunya och hittade en clubb som såg rolig ut. där dansade vi på en scen och fick gratis drinkar haha det var fint.





sen åkte jag till flygplatsen och tog flyget hem vid 6. haha tröööött. och han som satt gämte mej patade non stop så jag hann inte sova.

när jag kom hem så kom emma hiiiit! vi drack lite vin med tittade på film. mysmys.
mamma och pappa frågade om vi vill hänga med till gbg över dagen, och det vill vi ju.
sen så vill jag träffa adambaby:*

x emma k.


Kommentarer
Postat av: adam

thats hot!

2009-02-07 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0