working 9 to 9

Idag har jag jobbat.
kom dit vid 9 och slutade runt 9.
låång dag men ursnygga bilder, gick tillochmed på att ta topless för att det blev så snyggt haha.

sen kom jag hem och hon som jag bor hos hade typ panik över att jag inte hade köpt någon mat så hon gav mej svensk lax, laxsås och tunnbröd, det tyckte hon var kul eftersom jag är svensk haha.

just det, igår handlade jag på lidel (stavas så) första gången haha. köpte bara vatten och tonfisk men ändå haha.

imon är det tusen castings igen men det gör inget det är skönt att ha fullt upp ibland.
men jag är ledig i helgen och då ska jag nog ut med jean. paul är inte i paris så han gav mej jeans nummer istället. yay

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0