addiction

Adam och jag åkte till habo igår och så. vi köpte massa godis och taco chips och marränger (hur stavas det)  sen spelade vi harry potter på mitt ps3 heeela natten och drack te :D vid 5 bestämde vi oss för att sova och vaknade sedan vid 10 nästa dag för att forsätta haha. sen åkte vi in till jönköping vid 6 och fikade lite med alexandra.

sen tänkte jag att jag skulle åka hem men när jag kom till stationen så insåg jag att det är röd dag så bussarna gick inte som de ska. men pappa var snäll och hämtade mej i lastbilen hahhaa.

nu är det typ snöstorm, så jag tog in min snurrboll lite och han är jätte knäpp och inte alls som han brukar vara :/

jaja det mesta är knepigt just nu känner jag...

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Saken är den att jag har varit din stalker sen... jättelänge.. typ 2 år..? kände att jag var tvungen att säga ngt till dig ngn gång :D..

haha, och med stalker menar jag att jag bevakar dig på bdb osv, inget annat läskigt :*

du är väldigt söt, ska du veta!

2009-01-06 @ 23:07:50
URL: http://fannins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0