attentionwhore.

Idag så vaknade jag sent och åkte in till jönköping med mamma och pappa för jag ansåg att vi behövde ett nytt ps3 spel för jag har tröttnat på bilspel haha. så jag bestämde att harry potter var ett bra val. och ja det var det för det är kul liksom, men ganska svårt. för mej iallalfall haha

sen åkte vi hem och spelade det ett tag för sen skulle vi till mina kära kusiner för en av dem fyllde år. så jag åt tonfisktacos det var gott haha. sen spelade vi skit gubbe som alltid och bankeryd behöll skiten, yay! (internt) sen åkte vi hem igen och spelade lite mer harry potter och nu ska jag sova tänkte jag.

just det ja! min fkörde dag som rökfri och det går bra, jag har mina stunder då jag är sjukt förbannad men jag överlever liksom. och jag har redan sparat 200kr som jag lagt i min nya silvriga spargris som mamma köpte till mej idag bara för detta ändamål haha.

matilda åkte till idre utan att säga hejdå till mej! biatch! haha skojjar! men vi borde ha setts kände jag!

imon ska jag nog ta tag i mitt liv lite med. jag ska ringa halkbanan och tandläkaren, om jag vågar!!!

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0