between the lines.

Nu sitter jag på arlanda och väntar på att få boarda mitt plan tillbaka till barcelona.
det har varit en hektisk mode vecka i sverige.

kom dit runt 1 på natten till måndag. gick upp vid 7 för att vara på bernts vid 8. då var det fittings för rodebjer och fifth avenue shoe repair. SÅÅÅ snygga kläder. sen hair and make för redobjer och sen visning sen direkt till fifth's hair och make och sen show. efter det fick jag skynda mej till st eriksplan för fitting för whyred och tige of sweden. kom ine hem fören efter 12. och var då tvungen att sova direkt för jag skulle upp vid 6 för att vara på bernts vid 7 för fitting till minimarkets visning. jag var pepparkaka igen och det var fint som alltid, älskar minimarket! efter det så var det att
-springa- till en väntande taxi och åka till whyreds visning som var på en annan location. dör det var hair och make på 20 min sen visning efter det in i nästa taxi för att åka till tiger of sweden för snabbt hair och make och sen visning där med. haha. både whyred och tiger hade ur snygga kläder! specc den lilla lila jag hade på tiger, vill ha!

jag delade hotelrum med sötbollarna ida och isa. det var sjukt fint.
alla jag menar ALLA trodde att jag och isa var tvillingar. allt från stylister och fotografer till tunnelbane personal frågade om vi var syskon eller tvillingar haha. så därför kommer det en bild på oss när jag kommer tillbaka till barcelona och kan ladda in bilderna. :)

igår kväll efter sista visningen så gick jag ida och isa ner till hotell baren för att, ja modeveckan var över liksom. och jag hade fått jätte många rekomendationer om den baren för deras drinkar. och ja det var verkligen en bra bartender. jag fick en rosa drink med champagne och så i. urgod.

sen gick vi alla upp vid 8 i morse och gick ner och hade en gemensam frukost innan jag och isa åkte till arlanda. hon vidare till london och har redan åkt.

idag fick jag reda på att jag träffat håkan hellström, eller nästan i allfall haha. han var ju precis där jag var backstage på ellegalan ffs!!! och jag missadehonom helt otroligt. men men nära var det minsann.

nej, nu ska jag ta och boarda tänkte jag, hm boarda är det ett ord? ser konstigt ut, ja men det ska jag göra nu iallafall.

vi hörs i barcelona.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: malin e.

vad kul att du har gått så mnånga visningar :) det vore roligt om du kunnde lägga upp bilder när du går modevisningarna!

2009-01-28 @ 18:09:50
Postat av: adam

loves you! sååå duktig! saknar dig nu igen, gilar våra samtal! AHAH! mer sånna nu i veckan! ja har skypa nu, PUSSPUSS

2009-01-28 @ 22:26:56
URL: http://cranky.blogg.se/
Postat av: Adam

fattar ej hur man lägger till xD jag heter Adam.schonbecck hahaha, orginella vi är!!!!! LÄGG TILL! IIIII pusspusss

2009-01-29 @ 11:47:03
URL: http://cranky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0