jag suger och spyr

FAN FAN FAN!
jag kommer aldrig få mitt körkort. oh detta förstörde hela min dag.
jag gjorde ett distanstest och jag fick så sjukt dåligt resultat. jag blir deprimerad.

så nu måste jag läsa igenom hela jäkla boken igen och jag får ont i huvudet bara jag tänker på det. ingen som har något knep på hur man ska lära sej allt?

nog om det, lite kul nyheter istället
mikas ringde precis, och för er som inte vet vad det är så är det en min modell agentur i sverige. jag ska till stockholm imon KLOCKAN TIO I SEX PÅ MORGONEN för att göra mini markets kampanj :) yay
men shiet va tidigt haha.
så nu måste jag nog gå och lägga mej haha.

sen är det elle galan på fredag så de skulle försöka passa in min fitting innan jag åker hem med.

fått frågor om vad jag heter på bilddagboken med. popflicka heter jag där minsann. check me out.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Madde har en skiva med massa teoritester på. du kanske kan låna den, det gjorde jag. den var himla bra iaf!



lycka till med minimarket imorgon! wie. thihi. <3

2009-01-12 @ 18:58:20
Postat av: Anonym

im, back haha!

2009-01-13 @ 17:38:08
Postat av: adam

im, back haha

2009-01-13 @ 17:38:34
URL: http://cranky.blogg.se/?tmp=1317345

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0