Min nya koola stil

Igår gick jag och shoppade som sagt. och herregud va billigt det är här. jag var inne på Zara, Bershka, Stradivarius och HM och spenderade bara 2000 kr och fick 5 överfyllda kassa mer kläder. helt galet. och jag påbörjade helt enkelt att köpa bohemiska kläder, kännde att det var dags för det nu. har varitutan en spec stil länge nu.


och idag gick jag till agenturen vid 10.30 sen fick jag en casting och gick dit
sen gick jag hem haha. kul dag vaaaa!?
men jag fic reda på att jag ska till paris ikväll yayayaya! jätte kul tycker jag saknar verkligen paris.


nu ska jag kolla så att det är fritt fram att gå till köket.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

amen inget rosa där inte!? hahaha!gillar de, verkligen. xoxo

2009-01-30 @ 15:34:00
URL: http://cranky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0