Roadkill

jag känner mej som ett roadkill, kastad åt sidan.
ja det här körde öve rmej totalt. nedtrampad.
du körde fort och såg mej inte. brydde dej inte..
jag känne rmej som ett roadkill, överkörd av kännslor.

Kom precis ut ur duschen och håret rinner fortfarande ner för ryggen.
har jobbat hela dagen. kom till lokalen där visningen skulle vara vid halv 8 i morse.
första visningen var vid 1. så det var okej plus att jag hittade en annan svensk modell, Andrea.
men efter den visningen var vi tvugna att stanna backstage för klockan halv 9 var det dags igen för samma visning.
oooj vad det var segt att vänta så länge. men man fick massage och så, så det var helt okej om man tänker efter.

imorgon åker jag till milano och jobbar för brittiska elle, och sen dagen efter det åker jag till madrid och jobbar sen åker jag tillbaka hit till barcelona igen. mycker flygande blir det minsann.

Nu ska jag packa min lilla väska och gå och lägga mej, bilen kommer vid 5.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: adam

kom hem :'(

2009-01-21 @ 10:14:04
URL: http://cranky.blogg.se/
Postat av: adam AKA gay husbandd

nu komenterar ja ingen xD

saknar dig jätte mycket,,, o om du vill så får du jätte gärna ringa när du vill, ja svarar dygnet runt för dig älskling!!!

ta hand om dig. älskar dig

pusspusspusspusspusspusspusspusspuss

2009-01-22 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0