spainstorm.



Idag har jag gjort massor med saker jag aldrig gjort innan.
gått på castings i spanien
åkt tunnelbana i spanien (sjukt enkel tråts att allt står på spanska)
druckit min första chai latte på starbucks i spanien
ja ni fattar jag har aldrig varit i spanien innan haha.

men det är fint här och det var förvånandsvärt lätt att hitta runt till mina castings.
imorse gick jag til lagenturen, Uno heter den med, jag tror allt heter så här. de var jätte trevliga och förklarade jag har massa jobb och options så jag blir nog kvar här ett tag skulle jag tro.

och nu är jag hemma i lägenheten igen, har precis varit och handlat mat eller nej mest chips haha men ja, jag har saknat lays chipsen!!

nu ska jag ta det lugnt och försöka sova, ska jobba imon :D

just det ja, mitt täcke har en blomma på sej,

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

Haha, lays chipsen :D:D:D gud va vi åt dem i singapore... borde ta med dig ett lager som du kan ha nere i källaren typ, de finns ju plats där ^^ haha! Saknar dig!

2009-01-19 @ 21:14:33
URL: http://cranky.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är så. kolla på cdon.com om du inte tror det. man kan nog till och med boka den där snart så får du den när den släpps. haha. jag lovar, den är riktigt spännande och oväntad!!! jag har skräckläst alla böcker, sitter uppe till två-tre på nätterna varenda natt. de är så sjukt bra!

2009-01-19 @ 23:24:11
Postat av: spiceboy

det var jag som skrev det där, fast det kanske du förstod.

2009-01-19 @ 23:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0