im out here livin a lie.

Okej konstigt! jag städade mitt rum och hittade kartongen som jag inte borde titta i mej gjorde såklart ändå, och samtidigt ringer minnerna i telefonen. det är läskigt det har hänt så många gånger innan, nästan på samma sätt.

igår träffade jag sebastian över en fika på claras, det blev sjukt mycket chai latte och prat, fint.
sen gick vi runt på stan lite och såg en väldigt konstig brinnande sak som flög runt. sjukt läksigt och våran lösning på det var att det var ett spöke med en lyckta. typ det enda möjliga för det var så det såg ut.
efter ett tag gick vi hem till han och hämtade anton så gick vi till bongo, där var det öl p3 och fint folk. sen åkte jag hem vid 1 typ.

okej nyår. helt sjukt kul.
började med att jag åkte hem till emma och vi gjorde iordning oss det sista sen tog vi bussen till willys och handlade mat till alla där möttes alla upp, sen åkte vi mot gränna och sen rakt ut i skogen. galet mörkt inga grannar och en hoppande bil. kul var det :D

sen kom vi dit och de som kunde laga mat gjorde det, jätte goda pajer.
vi andra spelade buzz och jag och ajla var bäst för vi hette bratz.

sen var det fest som gällde, med dans och tomtebloss. 12 slaget var konstigt. men allt var fint. jag och emma var hysteriskt party när alla hade gått och lagt sej så vi tog på oss morgonrockar och dansade till klockan 8. sen vaknade vi igen vid 10 och åkte hem. galet seg dagen efter...


jag och minna valde ut party- hattar och sugrör!


vi hade inga smällare men tomtebloss var med kul.


hela gänget! glada var vi för nu är 2008 slut.


när alla skulle sova var jag och emma som mest party i morgonrockar!

det finns fler bilder men de finns på facebook eller så höh. det är dessutom emmas bilder.

mitt nyårslöfte är att vara nyttigare, så nu röker jag inte och äter bättre jag ska bara få tummen ur och börja motionera igen, men det är för kallt för mej just nu..

snart får mamma och pappa gärster och jag ångrar att jag stannade i habo idag..

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Jenny

meeh...det var läänge sen jag hade tomtebloss..nu blev jag sugen

2009-01-08 @ 15:29:04
URL: http://www.metrobloggen.se/mysco

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0