castngs in a van

insag att manga inte visste om att jag tog mej till tokyo. antagligen eftersom jag varit lite seg med bloggandet och inte varit sarskillt pepp pa att aka hit.

men klart jag ska beratta lite om hur det funkar har.

eftersom tokyo ar en valdgit komplicerad stad sa har vi chaufforer som kor oss overallt. vi sitter alltsa massa modeller i minivanar och aker runt pa castings. nar man gar in pa en casting sa gar chaufforen med och berattar om oss sa vi pratar inte, vi ska baa se kawaiiiii ut typ. men nar man far jobb sa far man ta metron, det ar ett aldeles eget mysterium haha. 

sa idag har jag redan varit pa 2 castings och nu har jag en pause sen har jag 8 castings till. det ar sa himla varmt idag och fuktigt sa jag tackar allah for AC. 

forsoker just nu fa liv i johan. klockan ar 1 och han ar inte uppe an, eftersom han inte ville lyssna pa mej igar nar jag sa att han inte skulle sova pa dagen eftersom det forvarrar jetlaget. men nej nej han sov  minsann och nu orkar han inte vakna hahaha. sjalv sitter jag och ater nagra konstiga rissnacks. gott ar det iallfall :)

jag maste meddela at jag glomt min kamera hemma, saa det blir bilder nar johan tar bilder eller fran min iphone. 

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0