flåt.

nu har jag inte bloggat igen på länge.
men det har varit mycket. mitt svenska crew har åkt hem :((( eller frida är kvar. vi har flyttat hem till dodo och så.
sen så åker yoan imon och jag på tisdag så jag måste säga hejdå till en massa människor som jag verkligen tycker om.
yoan och hugues är svårast, igår fick jag världens längsta kram av yoan och han sa 'i love u, i really do from deep inside' och sen när jag skulle säga hejdå till hugues så var han nästan villig att gå upp vid 8 och köra mej till jobbet bara  för att jag skulle sova hos honom haha. sötbollar!!

nog om farväl (hatar det)
idag när jag kom till jobbet och satt utanför och drack morgonteet så kommer han som äger studion ut, går över gården och kommer tillbaka med en vattensläng i högsta hugg, stannar i dörren och säger 'we have a problem with too much water in here, the only key to get it out is MORE WATER sen gick han in och så kom en annan kille ut med en annan slang och ja, tillslut var vattnet borta. jag höll på att skratta ihjäl mej. scenen var så otroligt rolig haha.

nu är jag hemma efter jobbet och sitter och väntar på att yoan (segast i världen) ska ringa mej.

btw, jag gjorde slut med wayne för några dagar sen, lite tråkigt men jag har tänkt på det ett tag.

ehm ja det var det. åker hem på tisdag också.be prepared.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

ska bli galet bäst att få hem dig <3

2009-07-20 @ 08:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0