home.

nu är jag hemma, yes
flygresan var intressant. precis när vi skulle landa så vänder planet upp igen och åker rätt upp och sen runt och sen ner igen. hm..

stannade förbi i jönköping påväg hem och tog med adam till habo, sååå fint. åt middag med min familj och spelade kort. sen snackade vi mest och sen åkte adam hem för han är duktig och ska jobba imon.
klockan 9 imon morgon ska jag segla:D
vi seglar in till jönköping och äter lunch på piren med mamma anna och adam sen hänger han med och seglar lite till, sen ska jag träffa min fru och sen blir det nog bongo minsann!


älskar bilden.

nu ska jag sova och så tänkte jag.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: nadine

bongo bongo bongo bongo :D

2009-07-22 @ 16:46:25
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0