japanska jonkopingsbor.

jag har nog paverkats lite av att vara i japan, just nu sitter jag och ater sushi till frukost haha.

i forrgar sa bestamde jag och johan oss for att ga ut och kolla vad tokyo hade att erbjuda i klubb vag. vi hittade new lex som alla har pratat om och det var faktiskt helt okej. och eftersom jag inte borjade foren 6pm dagen efter sa stannade vi dar en stund. och da helt plotsligt hander det grejor. jag sitter och pratar med en kille nar han plotsligt fragar om jag kanner nagra svenskar som ar i tokyo nu och det gor jag inte, da ropar han dit en annan kille. vi borjar prata och sen visar det sej att han ocksa ar fran jonkoping, helt galet. han ar i tokyo for att typ jobba har varit har i ett halvar och pratar japanska. jatte knepigt att sta och titta nar han pratar japanska for man tanker inte att det kan handa typ haha. imponerad emma, ja.

sa igar efter min casting sa akte jag hem och vantade pa johan som var i harajuku med soph. sa kommer han in och slanger en kasse i knat pa mej och sager surprise!! da har han kopt min japanska favorit ol som jag har pratat om sa mycket. sen gar vi och traffar soph och ulf (som da altsa ar den svenska killen som snackar japanska) och sa gick kvi tillbaka till lex, men mest for att julie var dar och at middag (modeller far gratis middag dar varje kvall) sen hem igen, eller ja sjalvklart stannade vi forbi pa mcd och sushirestaurangen pa vagen hem med haha. 

nu ska jag ga till agenturen och aka pa lite castings. det laskiga ar att jag dromde detta sa nu ar jag helt forvirrad over vad som ar verighet och vad som ar drom. som tillexempel hur manga castings jag har idag, for av nagon konstig anledning sa har jag for mej att jag baa har tva castings idag och att den ena ar nu vd 2 och att jag sedan skulle ha ledigt fram till 8 typ da nasta ar. hmm.. laskigt med sadana drommar. 

x emma k. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0