tokyo bitches.

jag ar i tokyo och sa. 
pa planet hade jag ingen egen tv MEN jag hade iallfall tre saten for mej sjalv sa jag kunde sova liggandes hela tiden yay.

landade samtidigt som johan och vi drack en juice medan vi vantade pa bussen. bussen tog over 2h...

hade massa problem med betalningen av rummet men tillslut gick det och jag sprang ivag till bravo och hade massa castings hela dagen. traffade sophie, julie och zuzanna det var fint. sen at jag och johan mcd och traffade soph, gick hem till henne och pratade en stund innan vi vandrade till ampm och kopte toapapper och kontig japansk mat som vi ska ha till frukost haha, 

imon borjar jag vid 9.45. mer castings. ahja inte mycket mer att saga just nu.
saionara och sa.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

fan vad kul :D jag har nog missat att du skulle till tokyo :O jag tycker din blogg är jätterolig, vill att du ska uppdatera mer och skriva mer om dina castingar, om ni får göra nånting annorlunda där o.s.v. och mer bilder :D vardagliga bilder och modelljobb och tester! P&K

2009-07-28 @ 20:47:21
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0