sammanfattning av veckan.

oj nu har det inte blivit mycket skrivande.

i måndags hade jag lite castings sen hade jag picknick med yoan emsela charles tilda frida ester och matthieu vid louvren. sen hem och sova.

tisdag hade jag med castings sen gick jag och emsela och satte oss på restaurangen på hörnet och snackade bort kvällen.

onsdag mer castings och sen chai latte på starbucks med yoan emsela tilda siri chales och matthieu och efter det sushi middag med yoan emsela siri och tilda hos yoans kompisar.

idag har jag haft mer castings, kunde som vanligt inte sova igår eftersom det var fullmåne. så idag är jag lite hängig, men jag har en till casting sen ska jag till agenturen och ta lite pollar och en film till ny.

fick precis reda på att detta antagligen är emselas sista kväll så jag är hel depp och ska tillbringa hela min lediga tid ikväll med henne. hon är en underbar tjej som jag fått bra kontakt med här i paris. det jobbiga är att hon bor i skåne, och där är jag inte så ofta precis. men min söta fru ska flytta dit nu så då är det nog större chans att jag tar mej till skåne :)

nu väntar jag bara på att wayne (som sa på msn att jag måste vänta tills han loggar in) ska säga vad han vill säga för jag måste iväg på min casing nu...

x emma k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0