vi kisade mot kameran och log.

nu har jag äntligen orkar lägga in bilderna i datorn. det är typ 10000 bilder haha för jag lånade ut min kamera till ester och siri när de gick på the white party...


från den japanska visningen. jag öppnade utklädd till hello kitty.


brydarna i metron


lånade ut kameran som sagt.


jag och yoan.

nu har jag precis kommit hem från min pre-lanvin visning. fint fint.
är hur trött som helst, jag har fått järnbrist eftersom jag är dålig på att äta varierat som vegeterian.
följden av det är trötthet tydligen, men mormor har köpt en himla massa bra piller till mej som jag ska ta när jag kommer hem.

nu har jag tre castings och sen ska jag försöka träffa rachel.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0