citadines

nu har jag alltsa flyttat ihop med ester frida och tilda, tre svenska modeller i ett litet rum pa ett lagenhets hotell. det ar fint.

igar var jag och rachel och tog en drink med yoan, john och hugues pa BC. det var fint for yoan har precis kommit tillbaka fran ibiza. sen blev jag hemkord pa av hugues pa hans moppe, det var fint. jag som ar sa teknisk fattar inte hur man kopplar in en sladd i datorn sa jag har inte internet pa rummet utan sitter i cafeterian pa hotellet haha fiiiint.

idag har jag haft 2 castings sen akte jag och rachel och shoppade lite omkring la fayette och efter det middag pa en bank pa louvres innegard, myyys.

nu ar jag som sagt pa hotellet och ar jatte trott, ska snart sova. imon har jag en casting sen funderar jag pa att kolla pa rachels presentation och sen ar det middag pa neo, fint!

det kommer nog darfor bli lite segt med bloggningen, men jag ska forsoka smita ner har sa mycket som mojligt.

x emma k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0