?

igår så träffade jag rachel for mcdonalds n than back home again.
tog det bara lugnt hela dagen, sen fick jag nästan en panikångest attack igen, den liksom bubblade under ytan i över 3h utan att verkligen explodera och inte gick den över heller så jag fick ringa mamma så hon hade andningsövningar med mej för jag fick andnöd. det är verkligen läskigt det här.

sen åkte jag och träffade sophie n rachel, we took the metro together to pauls place where we ate pizza. det var fint, efter det så åkte vi till neo, träffade wayne som var fullast av fullast så han ditchade jag och åkte till VIP room. blev grymt uttråkad och åkte hem tog mej själv i kragen och löste visste frågetecken med wayne, det kändes bra. nu är han tillbaka i london men han sa att han kommer tillbaka om 10dagar igen, då SKA vi prata.
men han sa förlåt för att han varit så borta hela tiden och att han inte vill att det ska ta slut mellan oss. vi får se..

nu ska jag snart åka och träffa rachel och äta organisk lunch i richelieu drouot, det blir fint. igår donken idag hälsosamt haah.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0