its not u, its my camera.

igår jobbade jag för soon magazine, det tog hela dagen. vi fotade ute på en åker och det var svinkallt, men det blev snygga bilder.

sen på kvällen var yoans födelsedags fest, otroligt kul!
vi började på bc där alla möttes upp, träffade megan som jag inte sett på länge. det var fint. alla var där och stället var fullt av modeller. sen drog vi till neo där det var ballonger och hattar. jag och megan blev helt plötsligt sill och bill och skrek sanasaaa på alla som ville höra samtidig som vi gjorde massa hyss. hälde drinkar på folk, smällde ballonger och kastade godis från soffan. kul kul kul! natten blev tidig för mej dock för idag jobbade jag med igor.

ikväll är det fusik festival här i paris, det är helt underbart i alla gatuhörn står folk och spelar musik, alla som kan och vill spela får ställa sej på gatan och spela. det finns även olika scener med lite större band. ska nog ut med yoan och the görls som jag bor med.. fint fint.


snygga bryyyyydar.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag saknar dig så jäkla mycket Emma.

2009-06-21 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0