jobb jobb jobb.

Idag var jobbet helt galet. vi fotade på ett hotell där obama befann sej, så det var en himla massa security och poliser överallt, tv var där med. haha.
fotade med jessie, en 23 årig fotograf som var otroligt rolig skrattade mest hela tiden och vi kom jätte bra överens, hon var väldigt snabb att ta bilderna så det blev aldrig jobbigt. hair n make var också unga, 23 och 20 och också väldigt roliga och trevliga, stylisten var trevlig men en helt annan historia haha.

vi skulle egentilgen ta 12 bilder lsutade med att vi tog 26..... tog oss 11h. men jaa, det blev ju bra.
när jag klev av metron hos mej var mc donalds allt jag kunde tänka på, så en royal fish blev det innan jag gick hem.
kom hem och fastnade direkt framför gossip girl.

imon tänkt ejag luncha med yoan, om jag vaknar.... sen har jag tre castings och hoppas på att wayne håller sitt ord och anländer i paris haha, inte för att jag har så stora förväntningar på det eller så...

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0