rainy day.

jag tror att mitt humör anpassar sej till vädret. idag regnar det...

men jag har ändå lite glada nyheter.
1. jag och rachel träffades för lunch på ett fint organic place och sen visade det sej att vi hade samma casting.
2. jag träffade linnea anja och nienke på den castingen!
3. jag sprang in i frida och tilda i metron så nu ska vi antagligen flytta ihop imon så jag bor lite mer i centrum, yay!
4. åke till agenturen och malika sa att hon ska boka min biljett till nyc den 6 juli, yay!

så ja det har varit en dålig dag med lite kul inslag.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att få flytta in med andra tjejer!! Jag tänker på dig alltid:-)

2009-06-16 @ 07:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0