and so came Linda

och nu kan jag låna hennes internet lite haha jätte bra tycker jag
fått frågor om vad jag gjorde för misstag, AJ heter han, otroligt korkat

igår var jag och linda ute med det vanliga gänget och det var kul vi stod mest och hjälpte dj:n, han är söt.

har pratat med wayne och han har lovat att komma tillbaka till mej snaaart iih :D:D

igår jobbade jag för philip, han är en hatt designer från london, otroligt fina bilder och kul ideer. det var som om att jag var 3D i en pop up bok.

fått frågor om Pete Doherty med och jag kan inte svara på om han är trevlig eller inte för han occuperade rökrummet hela nästan hela natten och ingen fick komma in där och ni kan ju ana varför i guess.

jag önskar att jag kunde lägga upp bilder och jag önskar att mitt internet kunde funka men man kan inte få allt som man vill.

nu ska vi gå och käka.

x emma k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0