marry me?

Idag vaknade jag före alarmet så jag gick upp och drack te och så.
sen iväg till min fitting för lie sang bong. efter det hade jag 8 castings.
lite stressigt och sen när malike skickade 2 castings och en haril and make test för issey miyake så blev det liksom väldigt stressigt.
rint 2 när jag höll på att svimma så tog jag en snabbis på mc donalds för det är gott haha.
sen vidare. hann precis göra min näst sista innan jag var tvungen att sprinag till issey.
väl där provade jag smink och hår inför visningen och det blev snyggt.
runt kvar i 9 var jag klar där och gick mot metron.
när jag gick på 8an mot republic för att byta så började 4 killar snacka med mej. och sen satte sej den ena jämte mej och försökte förklara med jätte dålig engelska att han tyckte att jag avr snygg, sen sa han i love you och satte en diamant ring på mitt finger. den var såklart för stor eftersom jag aldrig har varit med om en ring som passat på mitt ringfinger så det blev inget av med den förlovningen. haha

nej nu måste jag sova, ska upp vid 6, för call time för lie sang bong visningen är 7. uhg!

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0