Paris Je T'aime

nu sitter jag har pa milk igen, internet cafeet som jag typ flyttat in pa haha

idag hade jag bara 2 castings och sen sa jag hejda till nienke som akte hem for att ha intagning till nagon skola for broadway elever.

efter min sista castings sa akte jag till agenturen for mina bilder fran so chic har kommit ut, ur snygga och lite barnforbjudna, kan inte bli battre haha och sen pratade vi mer om nar jag ska fa aka hem och det verkar bli valdigt snart for jag har sagt att jag maste hem innan jag aker nagon annan stans och de vill att jag ska aka til llondon snarast sa jaaa, snart kommer jag hem :)

det kommer bli sorgligt att lamna paris, jag har fatt sa manga vanner har, yoan, yuliya, flo, celestine, paul och sa vidare och sa vidare. men det ska bli skont att se lite sota ansikten tillhorande mina underbara vanner och familj hemma.

men jag aterkommer med datum och sa.

nu ska jag ga och handla pa lidl<3<3<3

x emma k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0