pure morning.

vaknade för et timme sen, AV MEJ SJÄLV. helt otroligt. innan alarmet liksom. hade tillochmed bett mamma att ringa mej för att se till att jag var uppe, men när hon ringde var jag redan påklädd och allt haha bra jobbat emma!

lyssnar lite på kent, det borde ni också göra.

ska snart ta metron till opera. visningen är på intercontionental hotel.

är sådär snygg som bara jag är på morgonen. haha. men som tur är kommer jag vara sminkad och hår stylad snart.

sen är det fittings och castings resten av dagen.
igår  pratade jag med carina om balen och det ska inte vara något problem att få vara hemma då om jag inte får något otroligt jätte viktigt mega stort jobb. haha

skrivver ikväll igen :)

x emma k.

Kommentarer
Postat av: emma

på tal om det har jag självklart tappat bort din mammas nr, har uppgifter om när balen ska vara betalad och så

2009-03-05 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0