starbucks,

okej så jag har inte haft internet på två dagar. men susan ska kolla upp vad det är för fel imon säger hon.
jag har skill och har lyckats låsa min iphone. sååå eh ja, jag kan ringa och ta emot samtal but thats about it liksom. joooobbigt! måste fixa det.

jag sitter nu på starbucks för här har man minsann internet, om man betalar 2 euro förståss, så det gjorde jag snällt. och nu har jag 30 min att förbruka, eller nu närmare 20 aah! panik. så mycket att göra.

okej så, jag gick en visning för issey miyake, eller har jag skrivit om det? hm ahja det gick ju bra iallafall. och sen igår gick jag en visning för tao by commes des garconns. gick bra bra.

sen hade jag lite castings efter det och sen en fitting för comme des garconns, main line. det tog halva natten och jag kom hem runt tio och deckade på min säng. sen upp idag och tog mej till visningen för dem. det gick snabbt och så.

efter det åkte jag hem och åt lite och sen hade jag två castings.

nr jag kom hem efter det så flög nico på mej (susans tax) och gnällde som bara den och sprang mot dörren så jag tog kopplet och gick en runda på gården. det var fint.

sen åkte jag till starbucks som sagt och nu sitter jag här.

jag hoppas verkligen att jag får inernet imon för jag blir så himla uttråkad utan.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in vår härliga dag på Borås största, bästa och snyggaste blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-09 @ 20:43:26
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anonym

SÄLJER MIN SVARTA SKINNJACKA I MC-MODELL NU TILL SUPERPRIS! STORLEK 34, PASSAR OCKSÅ 36! http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=87410433

2009-03-16 @ 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0