sugar land.

jag tog metron till agenturen och när jag kom dit så tog jag lite pollar och pratade lite med min underbara bokare malike.
sen fick jag se bildern ajag tog med helmut och de är fantastiska. hoppa sjag får dem snart med.

sen bar det av till min första casting där träffade jag nienke. hon är från holland och väldigt trevlig. och vi insåg att vi hade exakt samma castings idag så då gick vi tillsammans.

när vi var klara med castingarna så åkte vi till les halles för hon ville köpa leggins och så.
sen starbucks på det såklart. är man beroende så är man haha.

nu är jag hemma och ska snart sova för imon är det verkligen fullt upp.


btw, jag har köpt äckliga godisar som jag äter bara för att det är just godis. loves it.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: adam

yay for candy !!! Kan ju absolut inte slänga iaf !!! :D

älskar dig baby! <3 får snacka snart igen,

pusspsuss

2009-03-03 @ 12:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0