walsing Mathilda<3

Idag är en sorgens dag. vi sålde mathilda. våran walsing mathilda!
jag pratar om våran segelbåt som vi haft sen jag var liten, som jag typ växt upp på. men ut med det gamla och in med det nya heter det ju för vi har ju köpt moon shadow, en kattamaran (stavas det så?) och den är mycket större och finare, såå ja jag antar att det är okej. man måste ju byta upp sej ibland. men ändå!

mamma pappa och petter ska segla hem -moon shadow från england snart och i sommar kan vi segla massor. om jag är hemma vill säga men det hoppas jag, segla är det bästa som finns.


från när vi var ute med mathilda i sommras.



nu har vi köpt en sån här. eller en syster till den. detta är den vi hade när vi var och seglade i turkiet för några årsen.
och ja, vi var pirater, fråga bara mina kusiner.

annars idag så har jag bara varit på castings och så. hade 9 stycken men det gick förvånandsvärt fort.
jag var lite seg i morse så jag kom iväg en halvtimme senare än jag hade planerat. men jag var ändå klar vid 5, 3h tidigt.
så det var skönt, det firade jag med tonfisk minsann.

imon han jag en fitting vid 9.30 för lie sang bong och sen 8 castings.


så ja jag kanske borde sova eller något.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh men en katamaran är ju super hääärligt! Segla är verkligen BÄST!

2009-03-03 @ 22:59:43
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/
Postat av: adam

ja vill med segla juuuuu :D hihihh,,,

2009-03-03 @ 23:30:29
Postat av: matilda

sålde ni mig?!

2009-03-04 @ 11:01:18
URL: http://skitidetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0