lovely day

Idag har det hänt grejor ska ni veta.
åkte till visningen. där jag blev stylad och allt.


jag öppnade visningen, det var ju kul :)


mina 3 outfits, kappan till höger är öppnings looken :)

smink och hår för visningen och mannen hela dagen; sasha.
han är otroligt rolig. det var två påklädare som stod och ittade på honom då sa han hög och tydligt till sin assistent; can u ask them to stop looking at me så då sa hon; can you stop lookin at him and go to that room, he doesnt like to be looked at. och en av påklädarna kom försent till hans genomgång och hon sa, sorry im late, what are we gonna do? då svarade han; yes you are and i dont like to repeat myself, och vände sej om och gick hahaha.
helt otrolig kille. loves him!

sen blev jag intervjuad av fashion tv, så ni som har den kanalen kan ju hålla utkik efter mej, jag pratar bland annat om kent haha,

efter det sprang jag på castings hela dagen, och när jag var klar DÅ hittar jag en iphone! på marken liksom. och då tänkte jag såhär, finders keepers. så nu har jag en ny resemobil, hur bra som helts xD

och nu när jag kom hem så skickade linnea en länk till mej med videon från max factor visningen i oslo, den kan ni se här, men jag varnar er. vi ser hemska ut allihop! men jag är porr till tusen!

och sen fick jag allt tills imon, en visning 4 castings och en fitting för COMMES DES GARCONS!! iiiiiihh soooo exciting :D

ahja nu måste jag sova, call time är 8

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

HAHAHAHAHA! fan va rolig du är, ja dööör, kom hem nu! Känner sååå ditt inlägg, både med Sasha o Iphonen, GOSH XDDDDDDD

älsakr dig!

2009-03-06 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0