update.

nu kom jag nyss hem, tog en pause mellan castingarna för att äta lite lays!
har varit på min visning för issey miyake.
det var kul.


det var some floor action och massa MASSA fotografer.
längst ner till höger är mina outfits och halva min påklädare.
bilder får vara på fel håll för 1) det ser bättre ut med de andra bilderna
och 2) för att det inte är någon bra bild haha.

när jag var klar med visningen och gick ut från backstage så träffade jag maury!
kul kul kul!har inte sett honom sen jag var i ny sist.
och sen blev jag överfallen! en grupp på minst 30 papparazzis flög på mej
och jag kom inte undan. så jag fick helt enkelt stå där och posa haha.
irriterande dock för jag hade bråttom till min casting för den låg helt sjukt långt bort.
men jag hann i tid och sen fick ja skynda därifrån till min fitting.
sen gick jag till img för jag hade inga mer comp cards.
då! pratade vi lite om vad som kommer hända härnäst.

jag har mycket options och så här nu efter fashion week så vi kom fram till att jag ska stanna till slutet av april
sen vill ny att jag kommer dit så det blir ny efter det. vil evrkligen tillbaka dit nu.
men jag ska försöka ta mej hem till sverige lite med. för jag vill träffa alla och packa om lite. insåg idag hur lite packning jag har. helt galet.

såå nu är ni updaterade om det senaste.

nu ska jag snart iväg på mina 2 sista castings för dagen.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh, vad jag vill prova dit liv!

2009-03-08 @ 00:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0