party like a rockstar

nu sitter jag hos linda igen.
vi var ute igår BC och neo såklart, och sen var det ju tidsomställning så allt gick väldigt fort så vi kom hem lite senare än beräknat haha
men upp igen vid 1 för idag ska vi på andy warhal utställning tillsammans med två fransmänn som vi dansade in i igår.

iförrgår jobbade jag för rosebuzz tillsammans med Anna Kalina, det var helt galet kul! vi skrattade hela tiden och Anna är lika hysterisk som hon alltid varit och fotografen bara skrattade haha. som en bild så skulle hon hålla ett glas mot mitt fröst för att kolla mitt hjärta och så frågade fotografen om hon hörde det och hon sa 'nooo i can only hear justice in there' HAHA


här åker vi taxi til bc och linda tar kort på eifeltornet! det ser ni väl?

like a rockstar yeeees.

vi var söta som få i rökrummet och sen gick vi till quick!

x emma k

Kommentarer
Postat av: nadine

babybabybaby<3

2009-03-31 @ 14:30:42
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0