kurva!

vaknade för en stund sen och lyssnar lite på yelle.
igår försökte min kära syster lära mej franska. hahaha
så ja, alltså jag skrev typ ca va bien et toi, till paul bara för att visa hur duktig jag var. och då ville han att jag skulle säga det till honom men min franska dialekt är inte så rolig så då frågade jag min sis hur man skriver 'maybe if ur nice' på franska och så sa hon såhär; peut- être tu est gentill. så då skrev jag det till han och då fick jag ett mail tillbaka med massa hahaha. för det jag hade skrivit betydde typ, maybe ur nice. alltså du kanske är snäll... hahaha ja lite fel men inte mycket ju!

efter det så gick jag och la mej och det var skönt att sova tidigt.

nu kommer lite bilder från i förrgår.

jag och megan och jag med två personer som jag inte minns namnen på.

jean och den sansande killen och jag och irina?

jag och megans pojkvänn och sen megan och irina? och hennes pojkvänn.
ja jag och namn jag vet. jag kan helt nkelt inte lära mej ett namn. nej nej.
sån är jag bara.

haha aw sweet zsofi, my kurva!
saw ur comment so im gonna make a part here in english for you
what i wrote about when there was pics with you was that we were lookin for that 'fucking thing' (restaurant) for so long.

and than that you went home and i went out haha.

i miss you so much peacunt!

haha fitta, ur so good in swedish ;D

seretlek kurva<3


nu ska jag till img, har 3 castings idag haha. förvånandsvärt lite faktiskt.


skriver nog senare ikväll med.

x emma k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0