vardelost

idag hade jag 5 castings och pa den forsta motte jag Nienke och vi insag att vi hade samma castings sa det var skont, behovdes for idag var ingen bra dag
vaknade och allt kandes hopplost, varfor ar jag har och inte hemma med folk jag alskar? fragan snurrade i mitt huvud och jag kande inte alls for att ga upp, men det gjorde jag och nu mar jag mycket battre. fick 100 euro av i,g ,ed sa da tankte jag att jag kan ga och satta mej pa ett internet cafe lite.

jag maste borja leta balklanning med, det narmar sej varkligen nu.
sa kanske ska ta en runda pa stan men det ar sa trakigt sjalv hmm.

ahja internet var ju fail, kan varken kolla bdb eller fb. men Emma ar online sa det var ju bast i allafall<3

nej nu ska jag sluta skriva for jag har inget intressant att saga.

x emma k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0