big foot.

alltså, igår var en sjukt konstig dag

jag åkte hem till johan, tom och kohji. vi gick ner till restaurangen och åt och tog en öl med några av deras kompisar
sen åkte vi till en liten bar där deras kompis skulle vara dj, men det var han inte. där fanns det små typ som cup cakes över allt som kallades crazy cakes så det vågade jag inte äta. på 2 stora tv visade de gammal tecknad film som snurre sprätt och pip.  så då tänkte jag att här kan vi inte stanna så jag och johan åkte till jalouse, där träffade vi akon, han hade en person anställd som gick och häll en lampa över hans huvud hela tiden så att folk skulle kunna se honom. sen ville jag åka hem och det ville johan med för hans ex var där och det var ju lite känsligt. så vi gick ut och då när jag går där på trottoaren i en sväng så kommer en bil i hög hastighet och svänger lite för skarpt så han kommer upp med två hjul på trottoaren och självklart kör han rakt över min fot. så nu är den blå och svullen och jätte söt. men det gör förbaskat ont,

men jag ska öva mej på att gå så jag kan fortsätta jobba, men jag måste säga det till img imon, läskigt.

tänkte att jag skulle ringa min syster men det är nog lite sent nu, eller.. hm jag vet inte.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

otur med foten! hoppas den blir bra snart <3

2009-05-10 @ 22:37:51
Postat av: Emma

söta foten<3

2009-05-10 @ 23:27:30
URL: http://emmasticks.blogspot.com
Postat av: Johan

http://www.facebook.com/people/Johan-Miderberg/630706291



Just det! Nu kom jag på det! Det är bara att klicka på länken!



(FAN SÅ MYCKET SNYGGA BILDER DU TAGIT!!! DE ÄR JU HELT GALET SNYGGA!!!)



JO! Storyn med dig blev "featured" på "fashion served" fick jag just ett mejl om.

http://www.fashionserved.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0